Bedankt! Zonder jou was het niet gelukt

0

Na de zomervakantie willen we graag weer goed beginnen. Waar kun je beter mee beginnen dan met een compliment aan jou?

Op 1 mei van dit jaar is de SAB begonnen met het werken op afspraak aan de balie. Na veel verzoeken vanuit de binnenvaart, waaruit bleek dat de wachttijd aan de balie toch wel een struikelblok was als je op tijd moest vertrekken voor de volgende vaart, heeft de SAB de knoop doorgehakt en gehoor gegeven aan dit verzoek.

Nu, ruim vier maanden verder, blijkt het afsprakensysteem voor het overgrote deel van de schippers heel goed te werken en is de wachttijd aanzienlijk verkort.

De bevestigingsmail geeft na de reservering het reserveringsnummer door en datgene wat aan documenten meegenomen moet worden. Heb je geen bevestigingsmail ontvangen en staat deze ook niet in de ongewenste mail? Dan is de afspraak niet juist gereserveerd. Neem in dat geval contact met ons op.

Ook is het voor de bezoekers nu duidelijker hoe lang de handelingen ongeveer gaan duren. De afgelopen tijd is aan het eind van iedere werkdag gekeken naar de hoeveelheid baliereserveringen. Het gemiddelde reserve­ringspercentage per dag is 96 procent.
Zonder jouw medewerking was dit succes niet mogelijk geweest. De SAB wil je dan ook hartelijk bedanken.

Tot een uur van tevoren kun je nog een afspraak inplannen, mits deze tijd nog vrij is. Wil je graag vooruitplannen? Dan kan dat tot zes maanden verder.

Zonder afspraak is het niet mogelijk om je te helpen. Dit zou ten koste gaan van degenen die wél een afspraak hebben gemaakt.

Een reservering kun je maken via afspraak.sabni.nl of www.sabni.nl. Je geeft aan welke en hoeveel vaardocumenten er behandeld moeten worden. De computer gaat hierna op zoek naar de mogelijkheid aan tijd die vrij is en geeft een datum en een tijd weer.

Je kunt ook voor een latere datum of tijd kiezen. Geeft de computer niet de dag die gewenst is, dan is deze dag helaas volgeboekt.

Wil je voor drie bestellingen komen, waarvan één bestelling heel veel haast heeft? Dan kun je proberen of er voor één bestelling nog wél plaats is. Voor de andere twee bestellingen zul je een nieuwe afspraak moeten maken op een andere dag.

Een alternatief is om je bestelling via onze webshop te plaatsen. Na de bestelling ontvang je een bevestiging per mail met een bestelnummer. Je wordt via de mail op de hoogte gehouden van de status van je bestelling. Bij het niet ontvangen van een bevestiging, kan ook deze mail in de spambox beland zijn.

Tijdens de bestelling kun je kiezen voor het aangetekend versturen van de bestelling of het ophalen aan de SAB-balie.

Voor alléén het ophalen van de bestelling hoeft geen afspraak te worden gemaakt. Je kunt je dan direct melden aan de balie.

Na binnenkomst van de bestelling, inclusief de documenten die moeten worden nagestuurd, zal de verzending normaal gesproken tussen de twee en drie dagen plaatsvinden.

Wil jij liever niets per post versturen? Dan kun je de bestelling ook afgeven aan de balie. Als de bestelling klaar is, ontvang je van de SAB-balie een telefoon­tje dat die afgehaald kan worden. Vanwege drukte aan de balie kan er niet toegezegd worden dat dit op dezelfde dag zal plaatsvinden.

Article bottom ad

LAAT EEN REACTIE ACHTER

Please enter your comment!
Please enter your name here

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.