Is er voldoende draagvlak voor gezamenlijke marketing chartervaart?

0

Twee weken na de lancering van het onderzoek naar het draagvlak voor een gezamenlijke marketingcampagne voor de traditionele chartervaart is de voorlopige respons 21 procent. Ruim 150 scheepseigenaren geven aan te overwegen om mee te doen met een promotiecampagne om de aantrekkelijkheid van varen onder de aandacht te brengen van een breed publiek.

Werkgroep Alle Hens aan Dek is niet ontevreden met deze tussenstand, maar streeft naar een minimale respons van 25 procent. Meedoen aan de enquête op Chartervaart-lagelanden.nl kan tot en met 29 februari.

Meer vaardagen en omzet
Tegen overzichtelijke kosten deelnemen in een gezamenlijke marketingcampagne, een professionele aanpak van marketing en het versterken van de eigen marketingactiviteiten zijn de belangrijkste redenen voor de 150 schepen om deel te willen nemen aan een gezamenlijke campagne, vat Werkgroep Alle Hens aan Dek samen. “Het doel van alle respondenten is zonneklaar: meer vaardagen, omzetstijging en rendementsverbetering.”

Marketingcampagne
Werkgroep Alle Hens aan Dek maakt in maart de uitkomst van het onderzoek naar de haalbaarheid van een gezamenlijke marketingcampagne bekend. Vervolgens zal de werkgroep op basis van de onderzoeksresultaten aan de slag gaan met het opstellen van een plan van aanpak. Het uiteindelijke doel is het realiseren van een gezamenlijk marketingplan voor geïnteresseerde scheepseigenaren, rederijen, coöperaties en boekingskantoren.

Article bottom ad

Laat een reactie achter

Please enter your comment!
Please enter your name here

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.