Hoogendoorn, in de binnenvaart bekend van de maritieme betimmeringen, heeft plannen om het huidige pand aan de Werkendamse Beatrixhaven uit te breiden. Daarnaast is de naam veranderd in Hoogendoorn1961 en heeft het bedrijf een nieuwe huisstijl.
Tot begin dit jaar stond ‘Maritieme Betimmeringen en Interieurbouw’ in de naam. Dat is vervangen door ‘1961’. Daarmee is het jaar van oprichting onlosmakelijk verbonden aan de familienaam: Hoogendoorn1961, zo legt directeur Dick Hoogendoorn uit. Het is meteen ook aanleiding om het logo in een nieuw en modern jasje te steken.
Overdracht
“Deze transitie komt voort uit het proces van overdracht van het bedrijf naar onze kinderen, Stefan en Corné”, zegt Dick Hoogendoorn. “Tevens zijn we de laatste jaren enorm gegroeid en liggen de plannen klaar om ons huidige pand uit te breiden en vinden wij het wenselijk onze huisstijl te upgraden en te moderniseren.”
Met de nieuwe huisstijl beschikt Hoogendoorn over een visueel middel dat de groei in het bedrijf perfect weerspiegelt. “We behouden onze kracht en kernwaarden zoals ervaring, eerlijk vakmanschap, het nakomen van beloften en persoonlijke relaties maar kunnen door onze modernisering, geavanceerde technologie en onze nieuwe jas vakwerk van het hoogste niveau leveren.”
Tot slot zegt Dick Hoogendoorn: “We proberen de overgang zo soepel mogelijk te laten verlopen zodat onze klanten zo min mogelijk last ervaren van het doorvoeren van onze plannen.” Daarom vinden er geen rigoureuze wijzigingen plaats.