- Advertentie -
- Advertentie -
HomeRubriekNieuwe sponsorplannen voor promotie binnenvaart

Nieuwe sponsorplannen voor promotie binnenvaart [Voortouw]

- Advertentie -

Delen

Marco Diepeveen werkt twee dagen per week voor het BVB. Hij schrijft een sponsorplan voor het Bureau Voorlichting Binnenvaart en voor the Blue Road.
Het doel van dit sponsorplan is meer sponsors te interesseren voor ondersteuning van het werk van het BVB en vooral voor een verdere promotie van the Blue Road, de nieuwe naam van de binnenvaart. Marco rondde onlangs zijn opleiding HBO Logistiek & Economie in Zwolle af.

Europort
Deze week is het BVB uiteraard zeer druk met de presentatie van het promotiewerk op de Europort 2011 in Ahoy. Iedereen is van harte welkom op de ‘Binnenvaartstand’: 4.505. Alle sponsors hebben persoonlijk een uitnodiging gekregen met een entreebewijs voor de beurs en een nieuwe aflevering van de nieuwsbrief BVB Inzicht (met een overzicht van de activiteiten van het BVB). De sponsors kunnen dan meteen de Binnenvaartagenda ophalen. Dat kan trouwens ook op kantoor op het Vasteland 12e, Rotterdam.

Groningen
Wilco Volker houdt woensdag 9 november een presentatie over de voordelen en mogelijkheden van de binnenvaart in Groningen, tijdens de Promotiedagen Groningen. Dat gebeurt op uitnodiging van gemeente Drachten/Smallingerland.
Daags daarna, op donderdag 10 november zal hij tijdens de eindejaarsbijeenkomst van het Multmodaal Coordinatie- en Adviescentrum Brabant in ’s- Hertogenbosch een presentatie houden om het een en ander toe te lichten over met name the Blue Road.

A-sponsor
Het BVB mocht weer een nieuwe A-sponsor verwelkomen: Overvliet Assurantiemakelaar B.V. uit Rotterdam.

Delen

- Advertentie -

Meer

Laat een reactie achter

Vul uw opmerking in!
Vul je naam in

- Advertentie -
- Advertentie -

- Advertentie -
- Advertentie -