Ook al is de beurs pas van 2 tot en met 4 juni 2015, de helft van de beschikbare standruimte voor de elfde editie van Maritime Industry is al weer geboekt. Ruim 200 bedrijven hebben zich ingeschreven.
Beursorganisator Evenementenhal Gorinchem verbindt volgend jaar een goed doel aan het driedaagse evenement. Samen met De Binnenvaartwinkel en De Stroming Courant willen ze de vakbeurs tevens gebruiken als een moment waarbij de maritieme sector zich als collectief inzet voor het Sophia Kinderziekenhuis.
Alle deelnemers kunnen dit initiatief steunen door een bedrag te storten. Tevens kunnen exposanten er voor kiezen om hoofdsponsor te worden. In de vorm van promotie voorafgaand en tijdens de beurs worden donateurs beloond voor hun gift. Op dit moment is er al 4.500 euro gedoneerd. Meer informatie is te vinden op de website van de Maritieme Vrienden van Sophia.
Slagvaardiger
Evenementenhal heeft zijn verkooporganisatie aangepast. In de nieuwe opzet verwacht het bedrijf exposanten en bezoekers beter en sneller van dienst te kunnen zijn. ‘Meer persoonlijke aandacht, maatwerk en een hoger serviceniveau vormen de basis van de nieuwe organisatie’, belooft de organisator. ‘De stroomlijning levert kortere communicatielijnen op en maakt de Evenementenhal slagvaardiger.’
Voor Maritime Industry is een projectteam samengesteld dat bestaat uit Esther Rodenburg (eventmanager), Chantal de Groot (adviseur), Walter Nijssen (adviseur) en Rianne Kabbes (productmanager).
De marketingcollega’s nauw betrokken. Chantal de Groot: ‘Zij helpen de exposant waar nodig om het maximale uit de beurs te halen en denken mee over presentatie, voorbereiding en mogelijke follow-ups. Zo zorgt deze krachtenbundeling ervoor dat de exposant een maximaal rendement haalt hun deelname en hij alle aandacht krijgt die hij verdient. Een topteam van vakkundige beursspecialisten staan voor hem klaar.’