- Advertentie -
- Advertentie -
HomeNieuwsKleine schepen zijn voortaan 'FlexFleet'

Kleine schepen zijn voortaan ‘FlexFleet’

- Advertentie -

Delen

Het BVB start een ‘guerrilla-actie’ voor het kleine schip. Dat maakt deel uit van een campagne met de naam ‘FlexFleet’.

De guerrilla- en direct mail-actie beoogt logistiek managers op een ludieke en verassende wijze te attenderen op de mogelijkheden van het kleine schip, ofwel de ‘FlexFleet’: schepen tot 86 meter. Deze week worden bij de entrees van de bedrijfspanden van geselecteerde verladers laden/lossen-borden geplaatst. Op deze borden is in plaats van een vrachtwagen een binnenvaartschip afgebeeld.

 

Bij verladers voor wie de binnenvaart interessant kan zijn, worden dergelijke laden/lossen-borden geplaatst. (foto BVB)

Tegelijkertijd worden deze borden (in iets kleiner formaat) per post verzonden naar logistiek managers van verladers nabij klein vaarwater in Nederland. Deze actie wordt over enkele weken herhaald, bij een andere groep verladers.

‘Bereik meer met de kleinere binnenvaart’
De naam ‘Flexfleet’ benadrukt de flexibiliteit van de vloot kleine schepen: in vaargebied, grootte en toepassing. Thema van de campagne is: ‘Bereik meer met de kleinere binnenvaart’. Dit om logistiek managers te bereiken die het idee hebben dat binnenvaart niets voor hun is, terwijl dat gevoel niet is gebaseerd op feiten.
In aanvulling op de acties worden advertenties in logistieke vakbladen geplaatst en zal het BVB via social media richting verladers communiceren. De website www.flexfleet.eu informeert geïnteresseerden inhoudelijk en biedt verladers praktische informatie. Zo toont de ‘Port locator’ na het intypen van postcode of plaatsnaam de dichtstbijzijnde binnenhaven.

Delen

- Advertentie -

Meer

Laat een reactie achter

Vul uw opmerking in!
Vul je naam in

- Advertentie -
- Advertentie -

- Advertentie -
- Advertentie -