- Advertentie -
- Advertentie -
HomeRubriek“Ik draag bij aan de boodschap”

“Ik draag bij aan de boodschap” [VOORTOUW]

- Advertentie -

Delen

Eerder heeft u kunnen lezen over de wervingscampagne die het BVB vorige week is gestart. Op bijdrage.bureauvoorlichtingbinnenvaart.nl is er speciaal aandacht voor deze campagne. Het BVB hoopt hiermee nieuwe sponsors aan te trekken, zodat we nu en in de toekomst als voorlichtingsbureau van de hele binnenvaart op professionele wijze naar buiten kunnen blijven treden.

Ziet u een tas? Zet ‘m op de fot en mail die naar het BVB.

Dus als u nog geen bijdrage levert aan de promotie van onze branche, ga dan eens naar deze pagina en meld u aan als sponsor van het BVB!
Ook voor huidige sponsors zitten er leuke elementen in de campagne. Zo is het mogelijk een (boodschappen)bijdraagtas te winnen door het inzenden van een foto van zo’n tas die u ergens langs de waterkant kunt spotten naar [email protected].
Rondom het 25-jarig jubileum van het BVB op 24 november, is ook een actie opgezet waarmee prijzen zijn te winnen. Voor meer info kunt u terecht op onze Facebookpagina van the Blue Road.

Ecologistiek
Op 7 en 8 oktober vindt in Ahoy Rotterdam de zesde editie van Ecologistiek/Ecomobiel plaats. Deze vakbeurs staat in het teken van duurzaamheid op het gebied van personen- én goederenvervoer. Daar mag de binnenvaart uiteraard niet ontbreken. Net als vorig jaar wil het BVB weer deelnemen aan de beurs met een zogeheten ‘Blue Road-paviljoen’. Vorig jaar heeft dit paviljoen in combinatie met het congresprogramma gezorgd voor nieuwe contacten bij verladers en ontwikkelaars van producten die duurzaam vervoer mogelijk maken. Dit jaar worden nog meer verladers verwacht op de beurs, omdat de EVO haar Greenfreight Europe Congres tijdens deze beurs organiseert. Het BVB geeft net als vorig jaar de workshop “Wie, wat, water” voor verladers die zich oriënteren op de mogelijkheden die de binnenvaart kan bieden in de logistieke keten.
Het BVB is op zoek naar participanten om ook dit jaar een succesvol Blue Road-paviljoen neer te zetten. Zo kunnen kosten worden gedeeld en stralen we gezamenlijk onder het label van the Blue Road op de beursvloer uit dat de binnenvaart een duurzaam alternatief is. Deelname aan het paviljoen bedraagt voor sponsors van het BVB 950 euro. Voor niet-sponsors geldt een bijdrage van 1.100 euro.
Heeft u interesse in deelname of behoefte aan meer informatie, mail dan het BVB via [email protected].

Opening havenfront Ouderkerk aan den IJssel
De werkzaamheden aan het Havenfront in Ouderkerk aan den IJssel zijn afgerond. De oever van de Hollandsche IJssel is drastisch opgeknapt met de aanleg van de nieuwe kademuren en de drijvende steigers. Daarnaast is het gebied opnieuw ingericht.
Aan het Havenfront zijn ook de informatieborden van het BVB geplaatst (foto rechts

). Ze staan op een mooie, drukke locatie bij het pontje, zodat veel mensen tijdens het wachten meer informatie over de binnenvaart krijgen.

Delen

- Advertentie -

Meer

Laat een reactie achter

Vul uw opmerking in!
Vul je naam in

- Advertentie -
- Advertentie -

- Advertentie -
- Advertentie -