Het werd zaterdag weer een geslaagde familiedag voor de sponsors van het Bureau Voorlichting Binnenvaart. Nog meer dan bij vorige gelegenheid was het een onderonsje, omdat er zoveel te melden viel over het promotiewerk. Zo deed Marco Huijsman verslag van het werk van het Maatwerk-team, het acquisitieteam van de binnenvaart. Zoals al uitgebreid in deze krant is bericht, heeft Maatwerk nogal wat successen geboekt de laatste tijd. Met name in het oog sprong de pilot met de drie nieuwe verladers, waarvoor onlangs minister Melanie Schultz van I&M het startschot gaf. Ook de ludieke campagne voor het kleine schip waarbij verladers een verkeersbord voor de deur geplaatst krijgen met grafische weergave van een schip dat laadt en lost.
En misschien wel het belangrijkste: de binnenvaart gaat aan de weg timmeren als ‘The Blue Road’, het nieuwe beeldmerk en de nieuwe naam beginnen al behoorlijk door te dringen bij verladers en het grote publiek.
BVB-secretaris Kees de Vries vertelde over de geschiedenis van het BVB – intussen al ruim 20 jaar – en Wilco Volker vulde dat aan met de huidige situatie en een doorkijkje in de toekomst van het bureau. Niet onder stoelen of banken werd gestoken hoe blij het BVB (en met het bureau de hele sector) is met de jaarlijkse bijdragen van sponsors.
Het werd een gezellige dag voor de families van de sponsors, afgelopen zaterdag in de Apenheul in Apeldoorn.
Geslaagde familiedag [Voortouw]
Delen
Meer