- Advertentie -
- Advertentie -
HomeNieuwsCampagne 'PRO Binnenschifffahrt' slaat aan

Campagne ‘PRO Binnenschifffahrt’ slaat aan

- Advertentie -

Delen

De Duitse imago- en wervingscampagne ‘PRO Binnenschifffahrt’ loopt als een trein. Dit initiatief is opgezet door binnenvaartorganisatie BDB, met steun van het Duitse ministerie van Verkeer en het bedrijfsleven.

Op www.pro-binnenschifffahrt.de wordt helder uitgelegd wat binnenvaart inhoudt en kunnen bedrijven zich profileren als (aantrekkelijke) werkgever. De campagne richt zich nadrukkelijk op jongeren en maakt daarbij gebruik van sociale media.

Regelmatig worden foto’s en video’s gedeeld via TikTok en Instagram, waarbij het aantal clicks en likes gestaag toeneemt. Onlangs is ook een YouTube-kanaal gelanceerd.

Nieuwe impuls

Op LinkedIn wordt de campagne inmiddels gevolgd door meer dan 1.000 mensen. Het Duitse ministerie van Verkeer is enthousiast over de behaalde resultaten.

“Wat hier is neergezet, is sterk. Zichtbaarheid, bereik en concrete resultaten laten zien hoe moderne communicatie de binnenvaart een nieuwe impuls geeft. Precies dit soort initiatieven zijn nodig om het potentieel van de binnenvaart beter te benutten.”

Delen

- Advertentie -

Meer

Laat een reactie achter

Vul uw opmerking in!
Vul je naam in

- Advertentie -
- Advertentie -

- Advertentie -
- Advertentie -